xmlns:fb='http://ogp.me/ns/fb#' Apple Cute: Tips menghilangkan Perasaan Mengantuk

Followers

Monday, April 4, 2011

Tips menghilangkan Perasaan Mengantuk

Aduyai...mata ni mengantuk la plak...huhuhu T_T.. sapa yang suruh tidur pukul 3 kan...amik kan dah ngantuk..hahaha nak buat macam mana hari2 ngedate dengan si dia ini ^^


Bila dia marah...suke2 (^_~)v



bila dia senyum..lagi suke..hiks \(*_^)/

Hehe gedik x?releks la apesal mata ni segar plak tiba2....hehehe..berguna tak tips ini kawan-kawan? jangan Marah der ~_~v

nota kaki: congrate Lisa Surihani...walau pun LJ ku Kalah...hehe suke gak tengok Asyraf Muslim semalam..hohoho menggedik lagi( ^_~)



7 comments:

NuReEn faRhaN said...

xilang ngantuk pun sbb aku tgk sidia ko tu jambu jerk..haha

Apple Cute said...

hahahha ala kecik...maksud aku kalau ngantuk cubelah tgok atau mengingati perkara or benda 0r orang yang kita suke...hehehe ^^

Baiduri Lynna said...

Yuyu..aku still ngantuk lagi..mcm mn?

Baiduri Lynna said...

Yuyu..aku still ngantuk lagi ni mcm mn..?

Wahidah said...

cara ko settlekan masalah mengantuk ko tu mmg superb la..i likess...

nota kaki ko tu pesal ABP eik

aDieyZa said...

hihi.. ingatkan tips betul..

Apple Cute said...

Baiduri : hehehe maknanye ko punya perkara or benda 0r orang yang ko suke x cukup power la...hakhakhak

wida : hehehe ko pon sama ek...ala nota kaki aku memang mcm tu je selalu. merapu2 sikit..ngeh3x

adieyza : ala zana betui la tu tips nya...hehehe

 

Blog Template by BloggerCandy.com