xmlns:fb='http://ogp.me/ns/fb#' Apple Cute: Mencari Ketenangan

Followers

Sunday, August 9, 2009

Mencari Ketenangan

Kamu hilang
Saya Mencari
mencari dan terus mencari

Kamu tipu
menipu dan terus menipu
Hebatnya Kamu
Tapi
Saya percaya
Percaya dan terus percaya
Bodohnya Saya

Hey saya realistik la sikit
saya nak percaya kamu lagi ke
cukup cukup lah saya


saya tidak akan mencari kamu lagi
kerana sekarang saya tahu kamu dah ada dia
dia yang membuat kamu tersenyum
Moga senyuman itu kekal selamanya :)


Tetiba terasa nak ke laut and duduk di tepi pantai sambil melihat ombak...
Ombak sila bawa perasaan ini pergi jauh dari sini...jauh pun takpe...tapi realitinya ombak tiada

6 comments:

Anonymous said...

oh 0mbak..jgn lupekan daku juga!!!hehee

SundaeCone said...

peh..ko mmg leh kumpul all ur poem wat buku weh..

siap berombak bagai tuh..uhuh..
pe citer weh..
still the same person??

zieda said...

aduh..pndinyer ayu...
sedih kn yu..

milah said...

sang bayu jugak boleh bawak pergi kamu punye rase...bagai angin lalu...

e!sYa said...

yuyu, sadisnya poem ko kali nie..really touching..sesedih aku dolu2 pn, tak la smpi tulis poem..sbb aku ni tak kreatif kot..hehee..aku pn rase cm nk gi tepi pantai..main ngn ombak..oh ombak bawala rasa ini pergi..pergi jauh dr kami..uwaaa...

yu, jom gi pantai esok!!!

kasutkiupeein said...

nice!

 

Blog Template by BloggerCandy.com