xmlns:fb='http://ogp.me/ns/fb#' Apple Cute: Mawar oh Mawar

Followers

Friday, June 25, 2010

Mawar oh Mawar

ok fine lame tak update disebabkan Malas ok...huhuhu(-_-")
nak cerita last week punye cerita la..dimana satu2 nya adik perempuanku yang juga anak kesayangan En Ab Gapor b Mohamad (nada jeles...hehehe)telah ditauliahkan di UM sebagai Inspektor Sukarelawan Siti Mawar...kuikuikuikui...tinggi lagi pangkat kita kan wahai geng kapten2 sekalian..huahuahua cool..

dahulu, masa awai2 die masuk uum tu, aku memang nak sangat die masuk palapes sebenarnya...tapi telah direject atas faktor ketinggian...hohohoho cian adikku yang tinggi dariku...=)..then die try suksis pula...pun direject sebeb tak cukup tinggi...(*_*")...namun rezeki kembali apabila anggota suksis tidak mencukupi...adikku dibenarkan untuk menyertai Suksis.. ;)

tau x Suksis tu ape? google la ye...hehehe aku bagi definasi nye sahaja SUKSIS tu Kor Sukarelawan Polis Siswa Siswi..manakala palapes ialah Pasukan Latihan Pegawai Simpanan (tentera)..masa zamanku di uia tiada suksis atau palapes cume wataniah sahaja...tapi takpe zaman dah berakhir dah pun ROD pun nak tamat da..nak renew pun malas sebab tak aktif da...banyak komitmen lain da...tapi jiwa masih ade ya kawan2 ;)

k la layan la pic2 la....

dari kiri apiz,me,mak,ayah,mawar,faez n cik ton


tukar posisi ;)



jeles tengok paku..hohoho :P



psss..same ke muka kiteorng ade iras ke??
mcm xde je tapi ramai yang kate same..confuse le plak




nota kaki : tak lama lagi nak puasa da..korang da abis ganti ke belum??? hehe saje je beringat sebab diri sendiri tak abis ganti lagi..hukhuk terbatuk batuk plak...Ok da..Tamat ~

3 comments:

Arysha Ismael said...

heheh u lool gojes in purple.. :P
nampak matang je.. muahahahah

nurul azida ahmad said...

yeah, true!!! hiks
gojes gitu tau!

Apple Cute said...

kaychah : nampak matang da ke? kuikuikui lately ramai yang kate aku nampak matang (-_-")

zieda : ape yang true? matang ek...takpe la i sedar diri ini...ewah..

 

Blog Template by BloggerCandy.com