xmlns:fb='http://ogp.me/ns/fb#' Apple Cute: Aku mahu itu , Aku mahu ini, Tapi Aku Tak Mampu

Followers

Thursday, October 27, 2011

Aku mahu itu , Aku mahu ini, Tapi Aku Tak Mampu

Dear Readers,

Aku Baru je abis Internal audit hari ini.. Alhamdullilah project ku selamat dari diaudit...hehhee so tak jadi auditee la arini jadi auditor aje... Pernah tak korang rasa nak luahkan sesuatu tapi Malu/ Takut/ Malas? Aku ni jenis yang susah nak luahkan apa yang terbendung dihati ini (Face to Face aje yer). Kalau tak takdelah Label "rasa hatiku" kat blog ni kan...ewah....^_^

Sekarang ni it is all about money.. Kehendak atau keperluan.. Memang la kita kene pilih keperluan tapi bila dah bertahun-tahun asyik keperluan tapi tak pernah nak tunaikan kehendak pun regret jugak..ye dop? huhuhu..Boleh tak life masa student lagi kaya dari life bekerja.. Masa Student tak payah pikir nak bayar duit kereta, rumah , bil air /api ke, kawin ke...hahaha ooops..Tapi sampai bila nak jadi student...hehehe baru ko tau susahnya mak ayah ko sara ko...heheheh ^_~

Takpe Bukan masanya lagi..Bersusah susah dulu bersenang senang kemudian k !!! :D

Bak Kate Awe :"mungkin bukan sekarang. mungkin nanti.".

Thanks Awe you have made my Day ^_^



Nota Kaki :Kadang Kadang nampak benda yang tak betul kita nak cuba betulkan tapi......Layak ke kita nak betulkan..mampu ke..aiyoo kepala pusing T_T




7 comments:

antuawe said...

hehehe. aku just ckp mende betul je kan. hehehe

Myramerry said...

manusia mmg xpernah puas...keperluan mmg wajib ditunaikan..keinginan pula perlu utk reward kepada diri sendiri...insyaallah pasti ade ganjaran buat manusia yg bersabar dan bersyukur...

nota kaki:semoga impian yuyu tercapai....

Siti Mas Hidayu said...

awe : ahah betul2...=)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

Siti Mas Hidayu said...

Mira : hehe ye betul tu. tengah muhasabah diri sendiri ini. T_T

Semoga impian kitaberdua tercapai .Amin =)

NoEn said...

sabar no..bila dh kawen lg byk yg kene fikir..dh ada anak, lg la byk kene pk..masa tu kehendak diri sendiri dh tolak tepi..ape2 anak didahulukan..tgk ank pakai bj baru, mak puas..bior lah bj mak tak berganti bertahun2..

Siti Mas Hidayu said...

ahah kecik...betui2....hehehe ;)

Baiduri Lynna said...

:)

 

Blog Template by BloggerCandy.com