xmlns:fb='http://ogp.me/ns/fb#' Apple Cute: Atas Nama Cinta vs Spring Waltz

Followers

Tuesday, March 20, 2012

Atas Nama Cinta vs Spring Waltz

VS

Mula-mula aku layan cerita Atas Nama Cinta..Setiap hari Isnin - Khamis. Sekali tu aku bukak Tonton saja nak tengok  Korean Channel..Semua cerita aku dah layan before this except Spring Waltz. So Apa lagi aku click and tonton la..At first aku x perasan lagi, sebab die bermula dengan Watak Dewasa..Kiranya macam flashback la..Bila start je zaman kanak-kanak .. Aik ni macam ala-ala cerita Atas Nama Cinta ni..wuwuwuwuwu..

So Aku layan la sampai habis..So x payah tunggu Atas Nama Cinta habis lah kan dah tau da apa ending die..Jalan Cerita sama cuma ada la perbezaan

1) Pemain Biola vs Pemain Piano
2) Kulit Kerang ada corong vs Kulit Kerang Nipis
3)Adik Angkat vs girlfriend zaman kecil

Cuma Atas Nama Cinta digarap mengikut budaya dan Agama kita. Ye ke? hohoho lu tengok la sendiri..Perlu la nak tiru scene dari korea itu...Kalau scene tu tak ada pon takpe ..T_T
 
Erk tetiba rajin tulis pasal Drama pulak..Entahlah.

Jangan kene saman sudah..Ini cuma pendapat aku je..Peace No War  ^_^


Nota Kaki : Motif Shah jazle gambar kat depan tu kenapa ye, suppose Shah Iskandar la kot..huahuahua :D

 

3 comments:

Myramerry said...

sempat tgk cite ni 1 episod jek...ms dia study kat obersea dan pastu pengsan then terjumpa shah jezel kat spital

Siti Mas Hidayu said...

Minggu Akhir dah minggu ni..hehhee

Baiduri Lynna said...

alamak aku xlayan korea la yuyu so aku xtau citer ni ade sama dgn citer korea...pape pun industri filem malaysiakan ade je yang suka tiru citer org..hehehe..harap2 xkena saman yerkk..

 

Blog Template by BloggerCandy.com